FARFETCH

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Client
FARFETCH
Category
Planning, Digital Installation, Digital Service, Photo Video Booth, Still & Film
9月15日に開催されたショッピング・イベント「VOGUE FASHION'S NIGHT OUT TOKYO(ヴォーグ・ファッションズ・ナイト・アウト/以下FNO)」の FARFETCH ブース全体のプロデュースを担当致しました。

表参道ヒルズ スペース オーと、ラフォーレ原宿エントランス前の2カ所に特設された特設ブースでは、#MagicClip を利用した「バーチャルランウェイ」を提供しました。モデルさながらにウォーキングする姿を動画撮影でき、それをSNSに投稿すると豪華プレゼントが当たる抽選機能付きのSNS連動型施策でした。

さらに、複数台並べた大型ディスプレイで動画投影を行い、来場者により注目していただける工夫を施しました。
Generosity took charge of the overall planning and production of the “Farfetch Booths” at Vogue Fashion’s Night Out Tokyo (FNO) – a festive shopping event staged this year on September 15.

Furnished at these two unique booths, strategically placed at Space O in Omotesando Hills and in front of the entrance to Laforet Harajuku, were “virtual runways” utilizing #MagicClip. This social media linked initiative rendered it possible for visitors to shoot video images of themselves strutting along as if being actual models. It was also instilled with a lottery drawing function, offering chances to win deluxe presents when uploading such clips onto social networking service domains.

As an added touch, the video images were also projected on several large displays arranged in rows, in an extra push to garner even keener interest from event goers.