Intimissimi
Client
CALZEDONIA JAPAN K.K.
Category
Planning, Photo Video Booth, Booth Production
2023年9月26日〜10月2日まで、ZeroBase渋谷にて開催されたイタリアンランジェリーブランド「Intimissimi」のエキシビション「WE HAVE YOUR PERFECT BRA」を双葉通信社ディレクションのもと、空間全体デザインや演出、デジタルコンテンツの提供、企画・運営までのトータルプロデュースを担当いたしました。
「WE HAVE YOUR PERFECT BRA」は ”美しく、情熱的に、力強く、そしてパーフェクトに” をテーマに、ピンクとブラックを基調とした「インティミッシミクローゼット」をイメージ。ブランドの代表的なベーシックブラ28のスタイルから、お客様だけのパーフェクトブラを見つけられる空間を演出しています。
この度のエキシビション開催における全体デザイン制作・運営を双葉通信社ディレクションのもと行ったほか、Intimissimiの世界観を体験できるメインコンテンツとして『#MirrorSnapPro』を提供いたしました。
ブースデザインでは、壁一面のクローゼットに飾られたブラの横にあるQRコードを読み取ることで各アイテムの特徴、カラーやバリエーションを確認できる演出に加え、エキシビション限定のオリジナルフレームで撮影を楽しめるデジタルフォトブースをご用意。
さらに、#MirrorSnapProで撮影された写真はハッシュタグを付けて投稿し、LINEでお友達登録をすることでクーポンが発行され豪華なプレゼントに引き換えでき、ブランドメッセージの訴求とSNS投稿を促進させるコンテンツとしてご利用いただきました。
「WE HAVE YOUR PERFECT BRA」は ”美しく、情熱的に、力強く、そしてパーフェクトに” をテーマに、ピンクとブラックを基調とした「インティミッシミクローゼット」をイメージ。ブランドの代表的なベーシックブラ28のスタイルから、お客様だけのパーフェクトブラを見つけられる空間を演出しています。
この度のエキシビション開催における全体デザイン制作・運営を双葉通信社ディレクションのもと行ったほか、Intimissimiの世界観を体験できるメインコンテンツとして『#MirrorSnapPro』を提供いたしました。
ブースデザインでは、壁一面のクローゼットに飾られたブラの横にあるQRコードを読み取ることで各アイテムの特徴、カラーやバリエーションを確認できる演出に加え、エキシビション限定のオリジナルフレームで撮影を楽しめるデジタルフォトブースをご用意。
さらに、#MirrorSnapProで撮影された写真はハッシュタグを付けて投稿し、LINEでお友達登録をすることでクーポンが発行され豪華なプレゼントに引き換えでき、ブランドメッセージの訴求とSNS投稿を促進させるコンテンツとしてご利用いただきました。
From September 26 to October 2, 2023, the exhibition ”WE HAVE YOUR PERFECT BRA” by the Italian lingerie brand ”Intimissimi” was held at ZeroBase Shibuya under the direction of Futaba Tsushinsha, and we worked on the overall space design and production, We provided total production from provision of digital contents, planning and operation.
"WE HAVE YOUR PERFECT BRA" is based on the theme of "beautiful, passionate, powerful, and perfect," and is based on the "Intimissimi Closet" in pink and black. The space is designed to help customers find their own perfect bra from the 28 styles of the brand's signature basic bras.
We directed the overall design production and operation of the exhibition under the Futaba News Agency, and provided "#MirrorSnapPro" as the main content to experience the Intimissimi world building.
The booth design included a digital photo booth where visitors could enjoy taking pictures with original frames only available at the exhibition, in addition to a presentation where visitors could check the features, colors, and variations of each item by reading the QR code next to the bras displayed in the closet on the wall.
In addition, pictures taken with #MirrorSnapPro could be posted with the hashtag and registered as friends on LINE to receive a coupon and redeem a luxurious gift, promoting the brand message and encouraging social networking posts.
"WE HAVE YOUR PERFECT BRA" is based on the theme of "beautiful, passionate, powerful, and perfect," and is based on the "Intimissimi Closet" in pink and black. The space is designed to help customers find their own perfect bra from the 28 styles of the brand's signature basic bras.
We directed the overall design production and operation of the exhibition under the Futaba News Agency, and provided "#MirrorSnapPro" as the main content to experience the Intimissimi world building.
The booth design included a digital photo booth where visitors could enjoy taking pictures with original frames only available at the exhibition, in addition to a presentation where visitors could check the features, colors, and variations of each item by reading the QR code next to the bras displayed in the closet on the wall.
In addition, pictures taken with #MirrorSnapPro could be posted with the hashtag and registered as friends on LINE to receive a coupon and redeem a luxurious gift, promoting the brand message and encouraging social networking posts.