LAURA MERCIER

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Client
資生堂 / LAURA MERCIER
Category
Planning, Digital Installation, Digital Service, Photo Video Booth, Still & Film
2019年4月3日に開催された LAURA MERCIER 2019 FALL PRESS PREVIEWのメインコンテンツとして#MirrorSnap を導入いただきました。
今年7月に発売される全30色のルージュを全色体感いただくべく、タブレットを利用してデジタル上でメイクアップする体験を提供しました。
30パターンの色味のわずかな差、ツヤ感、明るさなどを実際にタッチアップしたかのように忠実に再現。デジタル上でのメイクアップ体験を実現することで、30色を気軽に比較して自分に似合うカラーリングを見つけることができます。
On April 3, the #MirrorSnap served as the main contents at the LAURA MERCIER 2019 FALL PRESS PREVIEW staged that day.
This event was organized to enable guests to experience all 30 colors of the brand’s rouge set to hit the marketplace this July. Specifically, tablets were used for digitally replicated sensations of applying these richly diversified hues, for detailed examination and evaluation.
With the MirrorSnap system, faithful reproductions, as if actually touching up with specific rouges, were furnished to underscore the subtle differences in the hues between the 30 patterns, along with the sense of luster, brightness and other fastidiously contributing elements. The ability to digitally savor this makeup experience empowered guests to effortlessly compare the 30 different shades to discern the colorings best attuned to their own particular tastes and needs.